Justin Bieber pratar om att ge igen

Justin Bieber har sagt till MTV News om det viktiga att bli involverad i välgörenhet.
Tonårsstjärnan gick på en välgörenhets cermoni som hölls av hans vän Usher i Atlanta på fredag och sa att han var tacksam att få uppträda live. "Ni vet, Jag är verkligen glad att vara här för att stötta Usher, min mentor, och hans nya Look Foundation," förklarade han. "Jag är här [och] Jag uppträder ikväll. Jag hjälper även en annan välgörenhet, den kallas Pencils of promise. Den handlar om att ge igen och hjälpa barn som behöver utbildning.
Bieber la till: "Det är väldigt viktigt att jag kan hjälpa andra barn. Jag är ett barn jag själv, så det betyder mycket för mig.!  
Det var första gången som Usher höll den här World Leadership Awards, genom hans nya Look foundation. I evenemanget deltog även Ciara.
JB under tiden är en upptagen man som nyligen filmade en cameo i CSI och har anmält sig för att vara ansiktet på Spot cream Proactiv



Namn:
Spara info?

E-post:

URL:

Vad ville du säga? :):

JDBIEBS.BLOGG.SE
RSS 2.0